Algemeen > Arrangers & Keyboards - Koopadvies gevraagd

Wat is nu een goede keuze?

<< < (4/5) > >>

fransman:
Spaar nog even door voor de DGX 640 W...
Walnut. Niet alleen betere specs, maar ziet er ook nog eens mooi uit!  :bonk

http://nl.yamaha.com/nl/products/musical-instruments/keyboards/digitalkeyboards/dgx-640_color_variation/?mode=model

EstherS:
Het is inmiddels heel wat maanden verder en ik heb even lekker door gespaard.
Gisteren ben ik voor het eerst naar een muziekwinkel (verhoog muziek in Nijkerk) gegaan om wat keyboards en piano's uit te proberen.

Jammer genoeg hadden ze de DGX-640 niet staan, die kon ik dus niet uitproberen.
Wel hadden ze iets wat mij eigenlijk nog beter leek namelijk de YAMAHA Arius YDP-V240!

Ik heb er op gespeeld en ben echt op slag verliefd geworden op het gevoel van de toetsen en het prachtige geluid. Ik ben heel sterk aan het overwegen om dit keyboard/digitale piano volgend weekend aan te gaan schaffen. Wat denken jullie, is dit een goede keuze?

kingpin1966:
Ze zeggen vaak "de vraag stellen is hem beantwoorden" en dat doe je in zekere zin ook al in de laatste zin van je post.

Heb je de modellen uit je lijstje allemaal geprobeerd en je vind de Arius de beste van allemaal?
Je eigen gevoel is de beste leermeester, jij moet er op spelen, jij moet er mee uit de voeten kunnen.
En als dat met de Arius zo is dan kan het geen miskoop zijn.

Arie:
Ik ben het met de vorige spreker eens, geef je gevoel de voorrang.
Het lijkt me dat je er onwijs veel plezier aan zal beleven.

Succes ! ! ! ! !

Arie. :zwaai :zwaai

EstherS:
Bedankt beiden!

Ik kon in de winkel niet veel anders vinden in dezelfde prijsklasse als van de YDP (1575,-) met ongeveer dezelfde soort functies. Vandaar dat ik hier nog even wilde pijlen of er mensen zijn die misschien nog iets anders aan zouden raden of die misschien wel hun goede of slechte ervaring met de YDP-V240 kunnen delen.  :yesyes

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie