Algemeen > Arrangers & Keyboards - Koopadvies gevraagd
Welke digitale-piano?
Patrick:
Hallo,
Ik heb er dus met mijn ouders over gehad, en ik zoek nu toch een elektrisch broertje.
Die hebben als voordeel dat je vaak meer klanken hebt, handzamer zijn (verplaatsen), en een volume knop hebben.
De eerste vind ik wel handig. En dat laatste vinden mijn ouders wel handig. ;D
Ik zit dan toch te denken aan een clavinova o.i.d. Aangezien ik hier niet echt in thuis ben ga ik deze koop zeker niet overhaast doen.
Ik weet zeker dat jij hem voor jouw prijs nog wel verkocht krijgt. Dat is voor een onderdemper zeker ok! :thumbs
Gr.
Patrick
Jeroen:
oh jammer maar ok......
ik raad je aan P90/P140........ ook clavinova maar dan ipv clp gewoon de P de Pee van Portable
Gr jeroen
Patrick:
--- Citaat van: Jeroen op 02 november 2005, 18:39 pm ---oh jammer maar ok......
ik raad je aan P90/P140........ ook clavinova maar dan ipv clp gewoon de P de Pee van Portable
Gr jeroen
--- Einde van citaat ---
Ik zat dan eerder te denken aan een CVP. Of misschien wel een KR van Roland.
Die dingen zijn wel flink duurder. Maar ze zijn wat meer keyboard. Altans, zo zien ze wel eruit.
Maar ik moet eerst nog ff goed kijken wat er allemaal te koop is aan dat soort dingen.
Bedankt voor je tip iig!
Gr.
Patrick
Jeroen:
een CVP is geloof ik een tyros in de notendop........
helemaal zeker weet ik het niet dus........
Patrick:
--- Citaat van: Jeroen op 06 november 2005, 12:59 pm ---een CVP is geloof ik een tyros in de notendop........
helemaal zeker weet ik het niet dus........
--- Einde van citaat ---
CVP is een keyboard (tyros of psr3000) in een piano doosje, met een piano klavier en piano hammer-action (gewoon een piano zonder snaren mag je het noemen).
Aangezien ik toch een keyboardspeler ben zal ik me uiteindelijk toch vervelen achter een echte piano. En dan is een keyboard-achtig ding als de cvp wel handig.
Maar ik weet zelf niet eens zeker wat ik ga doen, ik kijk eerst ff op m'n gemak wat er allemall is. En dan kijk ik wel of het misschien toch een clp word. of een kr, of een hp, of..of..
gr.
Patrick
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie