Algemeen > Arrangers & Keyboards - Koopadvies gevraagd

Van PSR-3000 naar ... Tyros-1 of naar Tyros-2 ???

(1/3) > >>

Jetski:

Hallo Forumvrienden én Ron natuurlijk:

Mijn PSR-3000 staat te koop op Marktplaats. Een enthousiaste verkoper in een muziekwinkel in Alkmaar heeft me uitgelegd dat de overstap van de PSR-3000 naar een Tyros-1 eigenlijk géén verbetering is. Hij raadde mij een (nieuwe) PSR-s910 aan, maar die ligt wel effe 1000 euro boven budget.

Mijn grootste wens is een opklapbaar scherm én meer variatie in "main variation" en "endings".
Na 7 jaar ken ik ze allemaal wel uit mijn hoofd en er komt geen verrassing meer uit de 3000.
Het leukste van keyboard spelen vind ik eigenlijk, het ontdekken van de mogelijkheden van
het keyboard.

Wat willen jullie kwijt over dit dilemma?
En nee: ik koop NIET van Edgar.... :police: :preek :evil :cry1:
Groetjes,
Jetski.

soryt:
In deze moet ik de verkoper groot gelijk geven, en de 910 of de T 2 geven denk ik
het meeste plezier als opvolger.
Maar ik neem aan dat je ook al heel veel style's hebt verzameld en ook op je 3000 hebt geprobeerd, ook zijn er zat tyros stylen te vinden voor je 3000.
Ook zijn er genoeg occasions te vinden die mischien wel in je budget vallen, ik ben het afgelopen weekeinde met een vriend bij Oostendorp geweest en zelfs voor het verkopen van een gebruikte keyboard namen ze de tijd om het een en ander te vergelijken en gaven ze een nette inruilprijs voor zijn eenvoudige keyboard.  :thumbs

Soryt  :)

Jetski:

Dank voor je snelle reactie Soryt.

Ik heb inderdaad verschillende styles etc. toegevoegd en uitgeprobeerd. Het grootste probleem is eigenlijk dat ik (samen met de PSR-3000) een oude, stramme dame van 55 ben geworden.
Ik vind het steeds lastiger worden om - voorovergebogen over het keyboard - de display te lezen. Dus:

De keus is eigenlijk al gemaakt. Een Tyros-2 moet het worden !!
Dan maar een paar dagen overwerken en niet meer shoppen naar kleding... :thumbs
Jetski.

Ron:
Goede keus.

Ron.

fransman:
Zie:

http://muziek.marktplaats.nl/keyboards/544598065-yamaha-psr-s910-nieuwstaat-met-garantie-broertje-v-tyros-3.html

Het beeldscherm van de S910 is meer dan uitstekend; groot, helder en zeer goed leesbaar, zelfs in lichte omgevingen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie