Algemeen > Arrangers & Keyboards - Koopadvies gevraagd
Roland BK-5 of Yamaha PSR-S650 ?
siep:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuw keyboard als vervanging van mijn Roland e16, echt een oudje inmiddels. Ik heb me dan ook een tijd niet meer echt met piano/keyboardspelen bezig gehouden, vroeger in bands gespeeld. Maar aangezien mijn zoon keyboardles nam, ben ik me er ook weer mee gaan bemoeien..
En inmiddels ben ik ook maar les gaan geven aan beginners. Maar de e16 begint een beetje kuren te krijgen, aan/uit knop hapert, aanslaggevoeligheid enkele toetsen verdwenen..
Dus nu op zoek naar een vervanger, heb me nog niet echt verdiept in alle opnamemogelijkheden van tegenwoordig, computer verbindingen etc. Heb bij de muziekzaak op beide keyboards gespeeld en vind beide best goed , de boxen van de psr-650 lijken wat beter dan die van de BK-5. Is er iemand die misschien wat tips heeft om de keuze te vereenvoudigen? Alvast bedankt!
siep:
Het is de PSR-S650 geworden, bevalt prima tot dusver!
Arie:
Siep van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Heel veel succes en vooral veel plezier!!!
Arie. :zwaai :zwaai
siep:
dank je Arie, gaat best lukken, denk ik!!
Marky:
Ik heb een tijdje terug Roland BK-5 gekocht bij www.bax-shop.nl. Misschien moet je daar kijken voor de Roland BK-5. echte supersnelle levering en behandeling van de bestelling. is zeker aan te raden!
De Yamaha PSR-S650 is ook niet verkeerd. Het is moeilijk kiezen.
Succes met je keuze !
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie