Algemeen > Arrangers & Keyboards - Koopadvies gevraagd

wie wil me helpen

(1/2) > >>

stefan s:
hoi ik heb nu een yamaha psr 2000 :thumbs
en ik kan  een roland em 2000 krijgen  moet ik dat doen of niet :lezen:
ik weet het echt niet         wie weet er wat van een roland em 2000
alvast bedankt stefan :zwaai

savino:
tja de em is toch iets anders van klanken en zo maar dat zou je best ter plekke zelf moeten ondervinden om een zeker vast hou te hebben van een instrument...

je koopt ook geen auto zo maar je hebt ook vragen stel de vragen aan betreffende de persoon..en test het toestel uit en bepaal dan of het je mee valt of niet. als je van Ebay komt zou ik zeggen blijf er af als je de persoon niet vertrouwd.of kent  zo heb ik dingen gekocht op Ebay dat ik er van afgestapt ben...het is een gevaarlijk wereldje Ebay zeker voor grote dingen...

groeten

savino

Willem52:

--- Citaat van: stefan s op 13 maart 2012, 13:03 pm ---hoi ik heb nu een yamaha psr 2000 :thumbs
en ik kan  een roland em 2000 krijgen  moet ik dat doen of niet :lezen:
ik weet het echt niet         wie weet er wat van een roland em 2000
alvast bedankt stefan :zwaai

--- Einde van citaat ---

Tja, wanneer je een Roland EM-2000 kunt krijgen, dan zeker doen!
Zelf heb ik 12,5 jaar de EM-2000 met veel plezier gespeeld. Prima keyboard.
Zie ook: http://www.rolandus.com/products/productdetails.php?ProductId=418

fransman:

--- Citaat van: stefan s op 13 maart 2012, 13:03 pm ---hoi ik heb nu een yamaha psr 2000 :thumbs
en ik kan  een roland em 2000 krijgen  moet ik dat doen of niet

--- Einde van citaat ---
Uit de thumbs maak ik op dat je tevreden bent over de Yamaha.
Wil je de Roland er BIJ kopen, of als VERVANGER?

Ik zou mezelf eerst de vraag stellen:
- waar ben ik precies wel/niet tevreden over?
- wat verwacht ik van mijn nieuwe setup?
- voldoet de opvolger c.q. het instrument dat je er BIJ aanschaft aan die verwachtingen?

Dat zijn vragen die je zelf zult moeten beantwoorden. Ga in elk geval altijd eerst spelen op het aan te schaffen instrument!

Aaad:
Ik heb 10 jaar een em2000 gehad en het was een uitstekend keyboard voor die tijd(2000).
Als je het moet kopen let dan op of de beide schijven nog werken. Er zit een 1,4 mb floppydrive in en een 100 mb zipdrive. Die laatste kan een behoorlijke herrie gaan maken en zijn ook niet of moeilijk te krijgen. Als de schijf op de een of andere manier defect raakt kan het keyboard veel minder. De zipdrive bevat veel extra styles en userprograms.
Als je hem krijgt, dan zou ik het zonder meer doen, je kan het dan altijd nog als midikeyboard gebruiken.

Aad

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie