Algemeen > Arrangers & Keyboards - Koopadvies gevraagd

welke keyboard voor op stage??

<< < (2/4) > >>

Matt9474:
Ben het niet eens met bovenstaande bijdragen. Je kunt voor genoemd budget heel leuk slagen. Is maar net wat je wil. 61, 76 of 88 toetsen nieuw of gebruikt. Koop een nieuwe stage piano voor 550, en scoor voor 150 euro op MP een wat oudere synth voor orgels, strijkers, blazers en synth klanken. En je bent er helemaal klaar voor.

fransman:

--- Citaat van: bosuil op 09 maart 2012, 20:03 pm ---ik speel nu 7 jaar en zit in een band. met die band beginnen wij langzaam steeds meer op te treden ik moet zelf thuis geen keyboard dus moet ik hem steeds van iemand lenen. mijn vraag is simpel:
Welk keyboard moet ik kopen voor op stage. sta open voor alle merken. het geldbedrag moet ik nog helemaal vast leggen maar denk toch rond de 500-700 euro

--- Einde van citaat ---
De vraag die je jezelf eerst moet stellen is volgens mij, of je het meer richting piano zoekt of juist richting synth. Bij het eerste kun je kijken naar een stage piano, bijv  de Casio Privia PX 330 (goede recensies, goede prijs-kwaliteitsverhouding). Maar er zijn ook andere, van Korg, Yamaha of Roland bijvoorbeeld. Synths ben ik niet in thuis, maar die zijn er waarschijnlijk ook wel voor de prijsrange waar je in zoekt. Zeker tweedehands, maar misschien ook wel nieuw.

bosuil:
nou zelf ben ik het meest fan van yamaha maar het maakt me niet veel uit.

bosuil:
wat dachten jullie van een piano als deze Hallo, pas de links even aan... Bovendien heeft Markplaats speciale links om door te sturen... Dank. - Uw beheerder.

Ramon1973:
Tja ik vind het nogal een prijs bieden van 580 euro...

En zo te lezen heeft hij dan ook ernstige gebruiksporen, ik zou even verder kijken want je moet toch voor die prijs wel een iets moderner instrument in betere conditie zien te vinden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie